dinsdag 5 februari 2013

Windlichtjes maken.


Ik ben verslaafd aan pindakaas en er gaan er dan ook heel wat potten doorheen. Zonde om weg te gooien, dus wat doe je er dan mee? Ik heb ze van de week gebruikt om deze windlichtjes van te maken. Maak ze eerst goed schoon en laat ze dan weken in heet water, hierna kun je het etiket er heel makkelijk af halen. Daarna gaan ze in de vaatwasser.


 
 
Ik had ooit eens bladmuziek gekocht voor een euro bij een hobbyzaak, deze heb ik voor de windlichtjes gebruikt, bevestigd met lijmspray. Dit is het resultaat!

2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, ik vind het ook jammer om die glazen potten weg te doen.
    Vaak verf ik ze met latex wit en pimp ik ze met mooi lint en kant een kleilabeltje er aan en je hebt iets moois om weg te geven.
    Ik zou het erg leuk vinden als je ook een kijkje op mijn weblog wil nemen en me wil gaan volgen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Nelleke! Dat is inderdaad ook een heel leuk idee en het proberen waard. Ik zal zeker ook even een kijkje op jou'n blog nemen!

      Verwijderen