dinsdag 22 oktober 2013

Afscheidstraktatie.

 
Als afscheidstraktatie voor mijn stage wilde ik graag iets origineels maken. Er waren meerdere stagiaires voor het laatst en ik wilde niet met hetzelfde aankomen als gebak of chocolade. Daarom heb ik deze traktatie gemaakt. Ik heb het idee van welke.nl afgehaald en hij is erg goed gelukt! Het leuke aan deze traktatie vind ik dat hij ook heel geschikt is voor het 'trakteren' van volwassenen. De reacties die ik kreeg waren dan ook heel leuk (:
 
Ik heb voor deze traktatie gebruikt:
 
- een vaas (hadden we zelf nog over)
- snoep (bij voorkeur roze en rood; zoals mentos en yoghurtfruitsnoepjes)
- satéstokjes
- stukje oase of iets anders waar je de stokjes in kunt steken
- plastic boterhamzakjes
- plakband
- een paar mooie bladeren (bijvoorbeeld klimop) uit eigen tuin
- een lief kaartje!
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Wat een ontzettend leuk idee, ik ga het onthouden! Veel succes met het afronden van je opleiding.

    Groeten van Marijke die via via via op je blog terecht kwam

    BeantwoordenVerwijderen