woensdag 11 juli 2012

Een waxinelichthouder maken.


Bij de action vond ik deze leuke rolletjes 'kant' van vilt.




Naast zwart en wit zijn ze ook in vele andere kleuren verkrijgbaar, zo hadden ze ook een hele mooie in de kleur grijsblauw, en niet duur! (de prijs weet ik niet precies meer). Thuis ging ik meteen op zoek naar kleine glaasjes die we eigenlijk niet (meer) gebruiken. Mocht je deze thuis nou niet hebben, bij de kringloop zag ik er laatst genoeg. Ik heb bij de action ook deze handige lijmspray gekocht die nu wel goed van pas kwam.

Wat je nodig hebt voor deze waxinelichthouder:
  • lijmspray
  • klein glaasje + een waxinelichtje
  • viltrolletje



Ik spray ik alleen met de lijmspray de achterkant van het vilt in. Ik heb er voor gezorgd dat in ieder geval de uiteinden goed plakken. Daarna heb ik het vilt aangebracht op de bovenkant van het glas, en deze een tijdje goed aangedrukt. Er kan nu een waxinelichtje in het glas, en klaar is je waxinelichthouder (: Heel makkelijk, niet duur maar wel heel leuk!





3 opmerkingen:

  1. Zulke waxinelichtjes kun je bijna hetzelfde bij de intratuin kopen, voor natuurlijk veeel meer geld..
    Goed idee om ze dan zelf te gaan maken!! Leuk!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen