zondag 15 juli 2012

Als nieuw: opbergmand!

Ik was laatst met mijn zusje in de kringloop. Haar kamer is niet heel groot, maar ze wil nog graag een klein kastje of tafeltje hebben voor naast haar bed. Deze vonden we helaas niet. Wat we wel vonden was deze mand die door de vorige eigenaar waarschijnlijk was gebruikt om een plant in te zetten. Hij was verder nog in erg goede staat, en koste maar €2,50.






Thuis had ik nog deze witte spuitverf staan, bij de omah gekocht voor €2,-. Als je goed zoekt vind je tussen de autolak en de 'markierungsspray für rinder und schweine' nog goede decoratieverf (in verschillende kleuren, maar ik had geluk dat ik deze witte nog vond). De verf heeft een hoge dekkracht en is onderanderen watervast.




Omdat mijn zusje een 'beachy' thema op haar kamer heeft, leek het mij leuk alleen een nummer op de mand te spuiten, zoals je wel eens ziet op stranden bij strandstoelen. Maar ze wilde hem liever helemaal wit hebben. Gisteravond was het na een paar dagen dan eindelijk droog en hebben we de mand buiten geverfd. Ik heb 1 laag aangebracht. Op de gebruiksaanwijzing word er voor een goede dekking 2 lagen aanbevolen, maar ik vond het wel leuk als de mand nog iets door de verf heen zou komen. Bij de xenos vonden we een leuke  'strand'hanger voor maar €0,75. Deze heb ik met een breinaald door de 'strengen'van de mand heen geduwd.




En dit is het eindresultaat van de opbergmand/tafel. Hij staat super leuk in haar kamer met al het blauw en taupe. Omdat deze mand ook nog een opbergruimte heeft kan ze er spulletjes op zetten en in op bergen.





1 opmerking:

  1. dat ziet er leuk uit :)
    ja bij de kringloop is het soms geweldig winkelen :) :)
    ik kom er graag !!

    BeantwoordenVerwijderen